FAQ

Lees onderstaande stappen door om te zien hoe je kunt betalen, retourneren en verzenden.

Betalen

Bij Loua kun je met IDEAL betalen. Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.

Retourneren

Toch niet tevreden met je nieuwe aankoop? Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van reden, een item retour te sturen(wettelijk herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen.
 
– Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
– De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening.
– Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
– Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt.
– Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat en verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
– Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen op ons kantoor. De klant kan zich melden door een mail te sturen naar info@louajuicebar.nl  Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
– Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
Klopt je bestelling niet? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met info@louajuicebar.nl en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat. Dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen en het voor je oplossen!
 
Uitzonderingen
Oorbellen kunnen i.v.m. hygiëne alleen worden geretourneerd indien de verpakking niet is aangebroken.
 
Retourzendingen mogen gestuurd worden naar ons kantoor. Het is mogelijk om dit te doen via pakketservice of brievenbuspost. Houd er wel rekening mee dat een retour via brievenbuspost geen track & trace code heeft. Je kunt bij de PostNL balie eventueel wel kiezen voor een track & trace code bij je brievenbuspakket. Let op: retourneren in de juicebar is NIET mogelijk.

Retour zenden

Stap 1
Doe de artikelen in de bijbehorende verpakkingen en stop alles terug in de envelop/doos. Zorg dat de originele kaartjes/verpakking van de producten niet zijn verwijderd. Dit helpt ons weer een beetje extra met het verwerken van jouw retour.


Stap 2
Zorg dat je het retourformulier, dat je bij je bestelling geleverd hebt gekregen, hebt ingevuld. Dit voeg je vervolgens bij je retourzending.


Stap 3
Noteer onderstaand retouradres op je retourzending.
Loua Juicebar
Vismarkt 19
3511 KS Utrecht


Stap 4
Breng je retour naar het dichtstbijzijnde postNL punt en laat het verzenden naar het bovenstaande adres. De kosten voor het verzenden van brievenbuspost zijn vanaf €4,00. De kosten voor het verzenden van een pakket zijn vanaf €6,75.
Zorg dat je de track & trace code van je retour goed bewaart totdat deze is verwerkt!
Het bedrag van je retourpakketje wordt teruggestort op de bankrekening die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst van de retour duren.

Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken

Loua Juicebar verwerkt uw persoonsgegevens voor de volgende doelen:

– Verzenden van onze nieuwsbrief en/of producten die via de webshop gekocht zijn.

– U te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren.

– U te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten.